دسته‌بندی نشده

قیمت و خرید فیلترهای تصفیه آب

فیلترهای تصفیه آب

فیلتر تصفیه آب دستگاهی برای از بین بردن ناخالصی ها یا کاهش آلودگی های آب می باشد، که اغلب با استفاده از یک مانع فیزیکی یک فرایند شیمیایی یا بیولوژیکی انجام می شود. فیلترهای آب به طور کلی برای مکان های مختلف مانند آبیاری کشاورزی، تصفیه آب استخرها، تامین آب آشامیدنی و آکواریوم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت و خرید فیلترهای تصفیه آب برند CCK

فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی CCK یکی از بهترین فیلترهای موجود در بازار می باشد. در این نوع فیلتر یک عدد فیلتر مرحله اول الیافی مرحله دوم کربن اکتیو و یک عدد فیلتر مرحله سوم کربن بلاک است. فیلتر سی سی کا از باکیفیت ترین مواد ساخته شده توسط برند معروف CCK که ساخت شرکت تایوان است تولید می شود. فیلتر تصفیه CCK قابل نصب بر روی تمام دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد.

  • مرحله اول – فیلتر الیافی

کیفیت فیلتر الیافی از میزان فشردگی آن مشخص است که فیلتر فشرده تر موجب افزایش دقت تصفیه آب و باعث طول عمر بیشتر فیلترهای مراحل بعد می شود. جنس این نوع فیلتر از پلی پروپیلن با خلوص بالا است که باعث شده الیاف فیلتر ساخت اولیه خود را برای مدت زمان بیشتری در برابر آلودگی ها حفظ نماید.

  • مرحله دوم – فیلتر کربن اکتیو

فیلتر کربن اکتیو سی سی کا، فیلتر کربن پودری می باشد که وظیفه آن حذف کلر و سایر گازهای محلول در آب و فلزات سنگین است.

مرحله سوم – فیلتر کربن بلاک

فیلتر کربن بلاک سی سی کا از کربن جامد ساخته شده است. این فیلتر سطح تماس بالایی را برای عملیات تصفیه آب در اختیار قرار داده و باعث افزایش طول عمر فیلتر می شود. فیلتر کربن بلاک توانایی تصفیه در حدود 10 متر مکعب آب را دارد.

قیمت و خرید فیلترهای تصفیه آب برند DOW

یکی از معتبرترین و بهترین فیلترهای تصفیه آب برند DOW می باشد، که توسط شرکت DOW تولید می شود. این فیلتر از تکنولوژی بروز و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است به گونه ای که گزینه اصلی برای تولید کننده های دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس در سراسر جهان می باشد. برای اطلاع از قیمت و خرید فیلترهای تصفیه آب برند CCK و برند DOW با فروشگاه آرتا در تماس باشید.

عملکرد فیلترهای تصفیه آب

عملکرد فیلترها در دستگاه تصفیه آب به این صورت است که آب ابتدا از مواد و املاح قابل مشاهده پاکسازی می شود، سپس از طریق هوزینگ دوم و سوم به فیلترهای هفت تا هشت مرحله ای منتقل می شوند. فیلتر های دوم و سوم کلر و مواد جانبی مربوط به آن را پاکسازی می کنند. زیاد شدن این مواد به پوست و مو آسیب زیادی وارد می کند. در فیلترهای چهارم که یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه است آب با فشار زیاد از فیلتر ممبران عبور می یابد. و مواد اضافی موجود در آب را در خود نگه می دارد، آب تصفیه شده از بافت ریز فیلتر خارج می شود. فیلتر مرحله پنجم در دستگاه های تصفیه آب فیلتر کربن خطی است که وجه تمایز دستگاه های با کیفیت با مدل های دیگر است زیرا بهترین طعم و بو را به آب می هد و از مواد طبیعی مانند پوسته نارگیل تهیه می شود.

TDS آب چیست؟

به طور کلی به مواد جامد محلول در آب TDS گفته می شود. TDS مقدار آنیون ها و کاتیون های موجود در آب را مشخص می کند، هرچه مقدار این املاح بیشتر باشد آب از نظر مقدار املاح معدنی غنی تر و هرچه کمتر باشد مقدار مواد معدنی و کانی آب فقیرتر است. TDS از نمک های معدنی و مقدار کمی ماده آلی تشکیل شده است. نمک های معدنی غیر معمول که در آب یافت می شود شامل منیزیم، پتاسیم، کلسیم و سدیم است که همه آن ها کاتیون ها که دارای بار مثبت هستند، می باشند و نیترات ها، کربناتها، بی کربناتها و سولفاتها که همه این ها آنیونها که یون هایی با بار منفی هستند.

نحوه تعویض فیلتر تصفیه آب

1- برای تعویض فیلتر اول، دوم و سوم ابتدا باید شیرهای ورودی دستگاه تصفیه آب و شیر مخزن ذخیره تصفیه آب را ببندید و با استفاده از آچار حوزینگ فیلترهای سه گانه تصفیه آب حوزینگ های پایینی را باز کنید. که باز کردن آن به سمت عقربه های ساعت و بستن آن برعکس عقربه های ساعت انجام می شود.

2- اگر در هنگام درآوردن فیلترها با مشکل روبرو شدید و فیلتر جای خود نمی رود، بدانید که دچار رسوب شده است و باید رسوب ها از بین برود. در این حالت رسوب ها را به وسیله چاقو از روی حوزینگ پاک کنید.

3- پس از باز نمودن حوزینگ می توانید فیلترهای مرحله اول، دوم و سوم را باز و خارج کنید و فیلترهای جدید را ببندید.

4- در این مرحله شیلنگ ورودی فیلتر چهارم را قطع نمایید. سپس شیر ورودی آب تصفیه آن را باز کنید و و اجازه دهید 10 تا 20 لیتر آب از شیلنگ خارج شود.

5- پس از شفاف شدن آب می توانید فیلتر را عوض نمایید و مجدد شیلنگ را وصل کنید.

6- پس از تعویض فیلترهای پایین نیاز دارید که 2 الی 3 بار مخزن تصفیه آب را خالی و پر کنید تا آب داخل مخزن یکدست و تمیز شود.

نحوه تشخیص فیلتر ممبران اصلی

برای تشخیص فیلتر ممبران اصلی باید به موارد زیر توجه کنید.

  • تعداد لایه های فیلتر ممبران

هرچه تعداد فیلترها بیشتر باشد، کیفیت آب تصفیه شده بیشتر خواهد بود. تعداد لایه ها ملاک نیست، پس نمی توان  تعداد لایه ها را برای تشخیص فیلتر ممبران اصلی ملاک قرار داد.

  • بسته بندی در فیلتر ممبران

به بسته بندی فیلترها توجه کنید، که دارای بسته بندی اصل خودشان باشند. شرکت های اصلی برای نشان دادن جنس اصل خود از نشانه هایی بر روی آن استفاده می کنند.

  • لیبل فیلتر

به لیبل فیلتر اهمیت دهید. اعداد روی آن را بخوانید و به آن توجه داشته باشید. برخی از فروشگاه ها روی آن لیبل خودشان را می نویسند و اگر لیبل را بکنید زیر آن را می بینید که نشانه هایی از آن وجود دارد.

  • برند فیلتر

به برند فیلتر توجه کنید. برند را در اینترنت جستجو نمایید که آیا این برند سازنده فیلتر ممبران اصلی است یا خیر؟ فیلتر ممبران اصلی را می توانید از فروشگاه آرتا خرید کنید.

فروشگاه آرتا ارائه دهنده انواع فیلترها تصفیه آب برند CCK و برند  DOWو… می باشد. شما عزیزان می توانید با فروشگاه آرتا تماس بگیرید فیلتر تصفیه آب مورد نظر خود را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *