دسته‌بندی نشده

شیر پدالی برند معین

شیر پدالی

شیر پدالی از جمله شیرهای مدرن و جدید است که امروزه در بخش های گوناگون از آن ها استفاده می شود. این مدل از شیرآلات جزء محصولات غیرلمسی بشمار می آید و برای باز و بسته کردن آب نیاز به لمس کردن شیر نمی باشد. پروسه باز و بسته کردن شیر آب از طریق پدال مخصوصی که برای این مدل سازه ها طراحی شده است، انجام می گیرد. در شیر پدالی قابلیت هایی مانند تنظیم مقدار و دمای آب سرد و گرم و پدال جمع شونده برای نظافت در نظر گرفته شده است.

شیرپدالی همیشه گزینه مناسبی برای کاهش مصرف آب به ویژه در محیط های عمومی ستند. شیرپدالی علاوه در صرفه جویی بالای حدود 50 درصدی در مصرف آب در رعایت مسائل بهداشتی در مصارف عمومی بسیار کاربردی هستند. همچنین قیمت شیرپدالی بسیار کمتر از شیرچشمی است. هرچند که شاید از نظرظاهری شیرپدالی مناسب برای فضاهای لوکس نباشد اما موارد مطرح شده باعث شده که شیرپدالی گزینه اول بسیاری از مشتریان به ویژه کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی، مراکز درمانی، اماکن مذهبی، دانشگاه ها، مدارس و… باشد.

مزایای شیر پدالی

  • حداقل 40 درصد کاهش در مصرف آب
  • دارای آبفشان کاهنده مصرف با خروجی ثابت 6 لیتر بر دقیقه
  • عدم چکه آب به دلیل استفاده از مکانیزم ویژه
  • عدم استفاده از روش قدیمی
  • سازگار با آب شرب مصرفی در سراسر کشور
  • جایگزین مناسب برای شیرهای آرنجی
  • قابل نصب بر روی کلیه شیرآلات دیواری و رو کاسه ای

خرید و قیمت شیر پدالی برند معین

شیرآلات بخش مهمی از لوازم ساختمان هستند که در مراحل پایانی ساخت و ساز یک ساختمان به آن اضافه می شوند. ساکنین یک ساختمان با هر نوع کاربری روزانه تعداد دفعات زیادی با شیرآلات تماس خواهند داشت. شیرپدالی برند معین یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان شیرپدالی در ایران می باشد. برندی خوشنام و با کیفیت که همواره توانسته با محصولات مبتکرانه و جذاب خودرضایت مشتریان را جلب نماید. شیرپدالی برند معین بهترین انتخاب ممکن برای استفاده در اماکن عمومی به نظر می رسد. برای استفاده از شیرپدالی برن معین نیاز به استفاده از برق یا باتری نیست. در این محصول قابلیت هایی مانند تنظیم دمای آب سرد و گرم، تنظیم فشار آب و پدال جمع شونده در نظر گرفته شده است. از مزایای شیر پدالی برند معین می توان به صرفه جویی در مصرف آب تا 70 درصد، قابلیت تنظیم کقدار و دمای آب، و… اشاره کرد. برای خرید و قیمت شیرپدالی برند معین با فروشگاه آرتا در تماس باشید.

نحوه نصب شیر پدالی

1- در ابتدا علمک و تنظیم کننده دما را بر روی روشویی نصب کنید.

2- پایه نصب پدال را به گونه ای روی دیوار قرار دهید که سوراخ پیچ بالایی آن بین 10 تا 11 سانتی متر با زمین فاصله داشته باشد.

3- برای نصب پایه گدال به وسیله مته دو سوراخ روی دیوار ایجاد کنید و رول پلاک های موجود در جعبه را در.ون آن قرار دهید. پایه را با دو پیچ استیل خودکار 2.5 سانتی متر روی دیوار محکم کنید.

4- دو پیچ درپوش شیر را باز کنیدو درپوش را بردارید.

5- شیر را در ارتفتع تقریبی 2-+55 سانتی متر از زمین روی دیوار قرار دهید به طوری که سیمگیر تا حد ممکن در راستای پیچ های پایین قرار گیرد. جای سوراخ ها را علامت بزنید و به وسیله مته دیواری دو سوراخبرای نصب شیر ایجاد کنید.

6- به وسیله رول پلاک و پیچهای استیل خودکار 4 سانتی متری موجود در بسته بندی شیر را روی دیوار ببندید.

7- شیلنگ های زیر روشویی که از بالا به تنظیم کننده دما متصل است را به قسمت خروجی های شیر وصل کنید.

8- از شیلنگ های موجود در جعبه برای اتصال شیرهای پیسوار به ورودی های شیر استفاده کنید.

9- لوله استیل را به وسیله پیچ و مهره به پایه وصل کنید.

10- پدال را با استفاده از پیچ و مهره مخصوص به لوله استیل متصل کنید.

11- کابل استیل را از زیر پدال به درون سوراخ جلو لوله استیل وارد نمایید تا از پوسته کابل خارج شود. سپس قسمت سر برجسته کابل را درون سیمگیر پدال قرار دهید.

12- بست فلزی کابل موجود در بسته بندی را روی انتهای کابل بسته و در شیار سیمگیر بالا قرار دهید در این حالت باید  محل قرار گرفتن بست را طوری تنظیم کنید که پدال با زمین زاویه تقریبی 35 درجه داشته باشد. سپس بست را بیرون آورده، آن را محکم کرده و مجدد جا بیندازید.

13- در نهایت درپوش شیر را بسته و برچسب موجود در بسته بندی را جهت اطلاع مصرف کنندگان جلو روشویی نصب کنید.

گارانتی شیرپدالی

شیرپدالی برند معین در بازار تجهیزات مدرن ساختمانی در ایران از برندهای شناخته شده است. نوع مکانیزم و قطعات شیرهای برند معین که باعث می شود کمترین خرابی و دغدغه را داشته باشند، پدال استفاده شده در این شیر از جنس برنج می باشد که با فنری از جنس استیل به مکانیزم خودکار شیر وصل شده است، باعث حضور همیشگی این برند در بین بهترین تولیدکنندگان شیرپدالی در ایران شده است. با این حال برند معین برای اطمینان خاطر مشتریان یک سال گارانتی طلایی را برای تعویض بی قید و شرط شیرپدالی خود در نظر گرفته است.

 نحوه تنظیم سرد و گرم کردن شیرپدالی

شیرپدالی برند معین این ویژگی را دارد که می توان در ابتدای پدال تنها از آب سرد و در انتهاب پدال از مخلوط آب گرم وسرد به دلخواه تنظیم و استفاده نمود. این نوع از برند شیرپدالی گزینه مناسب برای آشپزخانه است و جهت استفاده در حمام نیز کاربرد دارد و از هدر رفتن بی مورد آب جلوگیری می شود. به این نکته توجه داشته باشید که شیر مورد استفاده در آشپزخانه و حمام باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

فروشگاه آرتا یکی از بزرگترین فروشگاه های تاسیسات در زمینه فروش شیرآلات، کفشورها، دستگاه تصویه آب و… می باشد. شیرآلات پدالی ومحصولات دیگر را می توانید به صورت خرده فروشی و عمده فروشی از فروشگاه آرتا خریداری نمایید. این فروشگاه با توجه به سابقه طولانی مدتی که دارد توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب نماید. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت واقعی شیر پدالی برند معین و شرایط ضمانت آن با این فروشگاه تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *